Article

【空姐黃糖的隨筆】由己及人

【空姐黃糖的隨筆】由己及人

知名本地模特兒Candy Wong,由模特兒轉職空中服務員,女神樣貌依舊。除了拍照以外,亦處女下海成為《男士通信》定期專欄作者之一。她的一切所知所聞所見,讓她慢慢告訴各位男士。


由己及人

要一個禮拜寫一篇原來都真係唔容易,一世人流流長,總會有特別忙嘅日子;聽日飛吉隆坡,啱啱先執好行李摺好圍裙又搞呢又搞路。

所以我今次決定用口語,寫篇快文。

話說早幾日有班細機,即係全架機得後面有兩個廁所,有位女士一上機放好行李就去廁所。唔知點解大家對於推開道廁所門都有啲障礙,我大力地幫佢推開之後講咗句:「記住鎖門啊!」當然,厠所門仲係顯示綠色,上面寫住Vacant,門並沒有鎖上。係呢個時候,有個女人諗都唔諗就好大力推開咗呢道門,大聲叫咗聲「哎呀!乜做乜唔鎖門㗎!」佢顯得好嬲,面都紅晒,仲嚇到扯蝦。我當堂呆咗,心諗,其實又唔使咁大反應嘅。

當然,去廁所唔鎖門嘅人有問題,但同樣地,我唔覺得門都唔識敲嘅女人又啱得晒。人遇到不如意事,總係諗到一萬樣嘢去鬧對方。我明,呢啲叫情緒。但情緒發洩完之後,停一停,諗一諗,其實自己都可能有錯,又或者自己都其實可以行多一步,預防唔開心嘅事發生。

只要多一個人識「由己及人」呢四個字,世界就會美好多一點點。


Candy Wong 黃家慰,取名意思「家庭的安慰」,不是戴黑超的大導演。 嚮往平凡生活,睡很多,喜歡小動物,喜歡旅遊,喜歡陽光。由Model到空姐,希望寫到一篇又一篇的隨筆。
Facebook:https://www.facebook.com/wongcandykawai

About Author

Candy Wong 黃家慰,取名意思「家庭的安慰」,不是戴黑超的大導演。 嚮往平凡生活,睡很多,喜歡小動物,喜歡旅遊,喜歡陽光。由Model到空姐,希望寫到一篇又一篇的隨筆。 Facebook:https://www.facebook.com/wongcandykawai