ArticleHobbyLifestyle

【真實車評】Honda Freed新版賣街 無咩賣點好大鑊

【真實車評】Honda Freed新版賣街 無咩賣點好大鑊

honda-freed02

Honda Freed剛賣街,香港搞緊預售,車價$246,880。如果你問我抵唔抵買,我可以直接搭你,如果你真係想買呢部車,不妨再等下佢減價。點解?我早排去咗轉日本試駕,發現呢部車,有好明顯嘅一個問題,就係其實毫無突出賣點。

honda-freed01

Honda Freed新版外形依舊

論外形,官方指是全新車款,車身設計亦係全新設計,不過,其實兩者分別不大,可以話近乎一模一樣。雖然睇得出Honda好想Freed個造型後生啲,但好可惜,唔太成功,依然都幾老土,走傳統路線,唔似得Toyota Sienta咁咁破格。雖然Sienta嘅破格亦令佢換嚟兩極化嘅評價,但至少攞到話題先。

Freed被稱為Sienta嘅勁敵,兩者都係主打入門級七人MPV,以實用取勝,雙電敞門、低地台,「2+3+2」嘅七人座位佈局,同內櫳空間增闊,有16處收納空間,以及用料上乘咗好多,呢啲都係新Freed嘅賣點,之但係,人哋Sienta都係賣緊呢啲,都只係賣$209,300起。當然,你可以話Sienta早賣咁多,車價再調整再平啲好正常啫。無錯,我唔否認,但面對咁強大嘅勁敵,Freed所訂嘅車價受到日圓升值影響,自然就輸蝕好多。

再講性能,睇副偈1,496cc 直四i-VTEC、131匹、155Nm同用CVT,擺明係無力慳油格,油耗數值19.4 km/L,大約$0.7嘅油費,都預咗要有呢個標準先好同人講嘢。5個大人,近乎Full loading行高速,行小斜路,踩第一下油門,無力,轉數聲大得驚人,架車先有力去。喺高速公路,要快,要爬頭,近乎無咩可能,你只聲到轉數聲,不如死咗條心,慢慢揸,享受下佢個懸掛好過。無錯,個懸掛調校得唔錯,軟硬得宜,而且架車重心低咗啲,過彎都穩定,車身搖晃情況都無乜,我確實要比個讚佢。信我,因為我試咗成日。

評價,我只能話中規中舉,就好似考試攞到60分左右,唔突出,但唔太差。事實上,佢實在無咩值得令人留下深刻印象嘅地方。如果你話佢有StepWGN嘅尾門設計都好吖,可惜Honda話要控制成本之餘,StepWGN亦用唔到喺Freed到,而且佢哋係想整第二部StepWGN出嚟喎。

 作者/拍車男
真實車評,減廢話減無謂形容,正就讚、渣就鬧,無面比,只求為大眾看見真實一面,買得放心。
拍車男:https://www.facebook.com/autoguyzrelation

About Author

汽車專欄【真實車評】,減廢話減無謂形容,正就讚、渣就鬧,無面比,只求為大眾看見真實一面,買得放心。 拍車男:https://www.facebook.com/autoguyzrelation