GamesXbox

Minecraft x Xbox Carvinal 登場!每日免費贏走 Xbox Series X|S

Minecraft x Xbox Carvinal 登場!每日免費贏走 Xbox Series X|S

Xbox Series X|S 在推出後便極速搶佔出貨量似乎嚴重不足的 PlayStation 5 市場,而現實就是 Xbox Series X|S 本身早已是一機難求,在網上首賣預訂當日也是一小時內便全部秒殺,後知後覺的朋友們只能乖乖等到貨。然而微軟攻勢未停,今次便是聯同全球最強之一的沙盒遊戲《Minecraft》舉行首個Xbox虛擬嘉年華。香港朋友因為武肺出唔到街?入《Minecraft》玩完分分鐘贏埋兩部機返屋企。

Minecraft x Xbox Carvinal 全港首個別開生面的虛擬嘉年華登場
Minecraft x Xbox Carvinal 全港首個別開生面的虛擬嘉年華登場

Minecraft x Xbox Carvinal 登場!
每日免費贏走 Xbox Series X|S

留意今次是香港限定活動,為免誤會呢段都係用返廣東話:由今日6點半開始,至11月24日一連7日,只要去官方網站(http://xbcarnival.hk/)就可以正式登記參與,然後用「接近」任何平台版本,即係PC/Mac(Minecraft: Java Edition)、Windows 10 Store/iOS/Android 同 Xbox 版本嘅《Minecraft》,再跟返網站指示去到相關server,就可以喺「Xbox Minecraft虛擬版嘉年華」唔同嘅體驗攤位入面玩到眾多小遊戲,而且每日玩得愈高分嘅五個ID,都可以拎到Xbox相關獎品,要留意頭獎係Xbox Series X、二獎係Xbox Series S!記住係會玩7日,日日有獎!咁個嘉年華有咩玩呢?講真睇完新聞稿都未係好知,淨係知會有好多區域,好似Xbox巨輪、Halo扑傻瓜、Gears 5神槍手、Xbox Series S Parkour競技場等等,總之全部都係同Xbox有關,睇住相先!

Xbox Series X|S 已經推出,定價分別為HK$3,880及HK$2,280。Xbox Game Pass Ultimate服務亦正式與EA Play服務合作,每月HKD119即可暢玩超過100款來自Xbox、EA及眾多第三方廠商的新舊遊戲,並不斷增加中。

About Author

《男士通信 Men Logic》網站及專頁為一體式網絡全方位資訊平台,「通信(tsūshin)」一字源自日文,有通知、傳訊一類的意思,並以「男孩剛剛成長為男士」這個命題為宗旨,提供給所有仍有著童心的男士均會感到興趣的遊樂資訊。